ثبت سفارش

آیا می توانم سفارش خود را مستقیماً برای گیرنده ارسال کنم؟

بله، تو میتونی! هنگام سفارش، می توانید انتخاب کنید که هدیه خود در مرحله دوم سبد خرید مستقیماً به گیرنده تحویل داده شود.

چگونه می توانم یک هدیه را از سبد خرید خود حذف کنم؟

در سبد خرید، درست در سمت راست کادو، دکمه ای پیدا می کنید که با آن می توان هدیه را حذف کرد. دکمه شبیه علامت ضربدر است.

آیا می توانم همزمان بیش از یک هدیه سفارش دهم؟

قطعا اضافه کردن چندین مورد در یک سفارش امکان پذیر است! نحوه انجام این کار به این صورت است: 1. به صفحه محصول اولین محصولی که می خواهید سفارش دهید بروید و  شروع به شخصی سازی کنید. 2. هنگامی که از طراحی خود کاملا راضی بودید، محصول را در سبد خرید خود قرار دهید و به پرداخت اقدام کنید. 3. قبل از پر کردن تمام اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل سفارش، میتوانید چندین محصول سفارشی و به سبد خرید اضافه کنید 4- هر آنچه را که می خواهید در سبد خرید خود داشته باشید.

آیا می توانم تاریخ تحویل خاصی را انتخاب کنم؟

امکان انتخاب تاریخ تحویل مشخص وجود ندارد.

آیا می توانم هر یک از هدایای موجود در سبد خرید خود را به آدرس متفاوت ارسال کنم؟

فقط یک آدرس تحویل در هر سفارش می تواند اضافه شود. اگر می خواهید هدایایی به آدرس های مختلف ارسال شود، باید سفارشات جداگانه ای را ثبت کنید.

چه فرمت فایلی میتوانم آپلود کنم؟

وب سایت ما قادر به پردازش فایل های JPG و PNG است. امکان استفاده از فایل پی دی اف وجود ندارد. برای بهترین نتیجه، توصیه می کنیم از یک فایل PNG با پس زمینه شفاف استفاده کنید.

آیا می توانم طرح یا لوگوی خود را حک کنم؟

ما حکاکی تصویر یا لوگوی شما را از حداقل سفارش 18 عدد، بسته به مناسب بودن تصویر یا لوگوی شما برای حکاکی، پیشنهاد می کنیم. اگر به این موضوع علاقه دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید. تیم تجاری ما سپس تصویر یا لوگوی شما را بررسی می کند و پیشنهادی برای شما ارائه می کند. اگر می‌خواهید کمتر از 18 عدد سفارش دهید، متأسفانه نمی‌توانیم تصویر یا لوگوی خود را حکاکی کنیم و می‌توانید از طرح‌های ارائه‌شده در ویرایشگر ما انتخاب کنید، جایی که می‌توانید متن خود را نیز اضافه کنید.

کادویی که میخوام سفارش بدم تمام شده، کی موجود میشه؟

ما همیشه سعی می کنیم هدایای موجود در انبار را در اسرع وقت بروزرسانی کنیم. به محض اینکه بدانیم چه زمانی هدیه در انبار موجود می شود، آن را در صفحه محصول نشان خواهیم داد، بنابراین برای به روز ماندن به این موضوع توجه داشته باشید.

چگونه بفهمم عکس از کیفیت کافی برخوردار است؟

ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از هدیه خود کاملا راضی هستید. به همین دلیل استفاده از عکس های با کیفیت بسیار مهم است. اگر عکس(ها) از کیفیت کافی برای تضمین بهترین نتیجه برخوردار نباشند، در طول فرآیند شخصی سازی به شما اطلاع داده می شود. اگر این اخطار به شما نشان داده شد اما تصمیم گرفتید به هر حال ادامه دهید، این کار را با مسئولیت خود انجام می دهید. آیا مطمئن نیستید؟ لطفاً یک ایمیل به خدمات مشتری ارسال کنید که شامل عکس و هدیه ای است که می خواهید سفارش دهید. سپس کیفیت را بررسی می کنیم.

پرداخت

آیا فاکتور بهمراه کادو ارسال میشود؟

فاکتور و سایر اطلاعات مربوط به هدیه شما فقط برای شما ایمیل می شود. هدیه بدون هیچ گونه اطلاعات بیشتری ارسال می شود تا اطمینان حاصل شود که شخص دریافت کننده هدیه قادر به دیدن آن نخواهد بود. آنها فقط می توانند هدیه شگفت انگیز خود را ببینند! آیا می خواهید به آنها اطلاع دهید که چه کسی آن را ارسال کرده است؟

آیا می خواهید به آنها اطلاع دهید که چه کسی آن را ارسال کرده است؟

فقط کارت هدیه رایگان جالب را در سبد خرید پر کنید!

آیا می‌توانم سفارشم را پس‌پرداخت کنم؟

متاسفانه امکان پرداخت پس‌پرداخت سفارش شما وجود ندارد.

تخفیف‌ها و کارت‌های هدیه

چگونه می‌توانم از کد تخفیف استفاده کنم؟ می‌توانید کد تخفیف خود را در طول این مدت وارد کنید. مرحله پرداخت در سبد خرید کد خود را وارد کرده و روی فلش کلیک کنید تا کد فعال شود و پس از آن تخفیف به صورت خودکار از کل مبلغ سفارش شما کسر خواهد شد. برای هر سفارش می توان از یک کد تخفیف استفاده کرد.

آیا تبلیغات یا تخفیفی وجود دارد؟ همیشه اولین کسی باشید که از همه پیشنهادات و تخفیف های ویژه ما از طریق خبرنامه ما مطلع می شود! در کانال تلگرام یا اینستاگرام ما عضو شوید و از تمامی کدهای تخفیف باخبر شوید.

کد تخفیف من کار نمی‌کند. باید چکار کنم؟

ابتدا مطمئن شوید که کد تخفیف شامل حروف بزرگ و کوچک صحیح را وارد کرده اید. اطمینان حاصل کنید که به طور تصادفی وارد یک فضا یا دوره اضافی نشده اید. اگر این درست باشد، این احتمال وجود دارد که سفارش شما با شرایط کد تخفیف مطابقت نداشته باشد. ممکن است کمتر از حداقل مقدار سفارش باشد یا اینکه تخفیف برای هدیه ای که انتخاب کرده اید معتبر نیست. اگر اینطور نیست، لطفاً با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرید، که بسیار خوشحال هستند که به شما کمک کنند.

نمایش وضعیت سفارش

آیا پس از ثبت سفارش، تأییدیه سفارش را دریافت خواهم کرد؟

پس از ثبت سفارش، به طور خودکار یک پیامک تأیید دریافت خواهید کرد.

آیا می توانم به سفارشی که قبلاً ارسال کرده ام هدیه ای اضافه کنم؟

به محض ثبت سفارش، برای رسیدن به تاریخ های تحویل مورد انتظار دست به کار می شویم. به همین دلیل امکان افزودن هدایایی به سفارش های ثبت شده وجود ندارد.

آیا می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

سفارش شما فقط در صورتی قابل لغو است که پرداخت هنوز تکمیل نشده باشد. وضعیت سفارش خود را در حساب خود بررسی کنید. اگر وضعیت سفارش شما “در حال تولید” یا “ارسال شده” است، به این معنی است که سفارش انجام شده است و نمی توان آن را لغو کرد.

آیا می توانم در سفارش خود تغییراتی ایجاد کنم؟

اگر وضعیت سفارش شما “در انتظار پرداخت” است، می توانید درخواست تغییر در طراحی و آدرس تحویل خود کنید. برای درخواست تغییر در سفارش خود از طریق تلفن با بخش خدمات مشتریان ما تماس بگیرید. با ورود به حساب کاربری و کلیک بر روی سفارشات فعلی خود می توانید وضعیت سفارش خود را پیدا کنید. اگر وضعیت سفارش “در حال تولید” باشد، دیگر امکان ایجاد هیچ تغییری در طرح شما وجود ندارد

بسته من دقیقا چه زمانی تحویل می شود؟

زمان هایی که هدیه شما می تواند تحویل داده شود بستگی به نوع بسته ای دارد که سفارش شما به عنوان ارسال شده است، کدام نماینده حمل و نقل را انتخاب می کنید و به کدام منطقه باید تحویل داده شود. برای بررسی اینکه در چه زمانی بسته شما تحویل داده می شود، پیوند ردیابی ارائه شده در پیامک تأیید حمل و نقل خود را بررسی کنید یا با حمل و نقل تماس بگیرید.